Jumaat, 11 Januari 2013

Cerita Menarik .... Pelapik Tilam Bio Velocity....

Saya suka share cerita...
Saya suka menambah nilai dalam hidup orang lain...
Kalau perkara yg baik kita kongsikan bersama,
kan lebih indahhh... betul kan???

Malam ni saya share cerita dari sahabat saya, Pn. Roslina Ghazali.

TENTANG BVSM !!

Saya mengidap sakit lutut dari umur saya 36 tahun hingga september 2012...saya diperkenalkan dgn pelapik tilam ajaib ini iaitu Bio Velocity Sleep Mate tujuan untuk memulihkan sakit lutut saya ini. Masa tu stok lambat sebab permintaan terlalu tinggi. Bila saya dpt shj saya bg mak & ayah saya dulu mencubanya Alhamdulillah seawal 2 hari sahaja BVSM bertindak menambah nilai kesihatan kedua ibu bapa saya...

Saya re-stok semula & sampai set yg kedua, saya terus guna sendiri... Huh! Alhamdulillah mmg cukup berpuashati... bila saya mula tidur mlm tu saya tidur terlalu nyenyak sehingga sedar2 shj dah subuh.. .bila saya bangun saya sendiri hairan saya boleh bangun dgn begitu pantas sekali.

Saya hairan sebab selalunya saya bangun dari tidur atau bangun dari duduk saya perlu berdiri tegak dulu baru boleh jalan.. tp pagi itu lain dari selalu... saya sungguh bertenaga & sehingga kini saya tidak lagi menggunakan tongkat untuk menyokong saya semasa berjalan...


Bukan itu shj, Paru2 saya yg Doktor kata berair dan tidak boleh minum air batu, xboleh mandi mlm, sebab semasa saya tidur ada bunyi yg menyakitkan telinga spt org semput.... semuanya sudah berakhir. Tiada had batas kekuasaanmu ya Rabb terima kasih Ya Allah!!!!!

Seperkara lagi, Suami saya juga tidak lagi stress dengan kerja hariannya di pejabat... Auranya sudah besar menyebabkan dia tidak lagi suka marah2 bila balik rumah dia sudah menjadi suami yg pelembut sekarang walaupun tugas hariannya sgt banyak....

Tidur malam pun tidak berdengkur lagi & resdungnya perlahan2 hilang tanpa disedari... sesungguhnya tiada had batas kekuasaanmu Ya Rab, terima kasih ya Allah!!!!

BVSM = Pelapik tilam hebat, Bio Velocity Sleep Mate

Yg berminat, boleh terus pm, sms/call saya 012-7293178

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com