Isnin, 31 Disember 2012

* SAY NO TO LASER TREATMENT *

* SAY NO TO LASER TREATMENT *
****************************
Mengapa perlu bayar Mahal utk Laser Treatment

~sharing by sis Shalita~




... Ini ialah gambar saya. Masalah saya bukanlah besar sangat tetapi factor usia dan career sebagai jurutera mendedahkan saya pada tindakan kasar Matahari pada kulit muka, saya mengalami jeragat yang sangat ketara. Sebelum ini saya pernah beberapa kali melalui rawatan laser.

Adoi! You tak tidak tahu betapa sakitnya rawatan laser ini, selepas rawatan tiga hari tak boleh keluar rumah kulit terbakar … SAKIT! SAKIT! SAKIT! Tetapi dengan BBPlus … belum pun habis sekotak, lihatlah sendiri.
Kata orang, tak tumbuh tak melata … mana2 saya pergi ada saja yang menegur, abang yang jual telur kat pasar tu pun tanya apa yang I pakai kat muka!

Kalau BBPlus Kolagen boleh mengatasi rawatan laser dengan harga yang jauh lebih murah, mengapa tunggu lagi. Lagi pun Kologen BBPlus ini terbukti memulih, membina dan memperbaharui sel kologen dalam badan kita. sepeket 5000mg sehari sekali dah mencukupi..
PM/SMS 012-7293178 utk info lanjut 


Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com