Selasa, 20 Disember 2011

Siapa Disebalik Tabir Perkenalan Aku Dengan Bio Ever.......

Hahaha... tajuk tak agak2 kan.... mcm aku ni seorg artis plak, ada DISEBALIK TABIR.... mmm, bukan ye apa, dengan mencoretkan kenangan dan mcmne aku boleh terima peluang yg hebat dan bakal merubah kehidupan aku dari biasa2 ke arah luar biasa, ada org disebalik tabir yg mula2 kenalkan aku dengan group yg sgt2 +ve ini.......... iaitu, kawan aku dari aku awal remaja, tingkatan 1-3, kami seasrama dan seSEKOLAH di Sek Tinggi Kluang, kami menjadi rakan seangkatan, rakan se'nakal'an, rakan se'ronggeng'an... hehee... ingat lagi, zaman2 awal remaja nie, kami mmg nakal... dia dan aku dulu kecil molek je... berat tak sampai pun 30kg... lepas PMR, kami berpisah, dia sambung ke Sek Men Perdagangan JB, yg aku plak ke, Sek Men Vokasional Kluang... dia yg aku maksudkan, kawan aku  yg bergelar Murni Hayati... yg mana selepas SMV, kami bertemu lagi, di Kolej Negeri.. dan ambil kos yg sama... jodoh kami amat2 kuat, dan masa tu, tak terpikir langsung masa depan... dan aturan yg telah Allah tentukan... rupa2nya, persahabatan kami tak terputus di situ saja... selepas kolej, kami terputus hubungan lagi...

Sehingga la, tahun 2009, kami ditakdirkan berhubung lagi.. dia di KL, aku di Pasir Gudang... dari pertemuan kami tu, dia berkongsi kehebatan produk Bio Aura dan Premium Beautiful.... aku kagum dengan dia.... dan aku gak kagum dengan 2 produk nie... mmg hebat... cuma, masa tu, aku hanya mampu menolak dengan baik...... sebab, modal klu nak biz 2 produk nie, amat2 la tinggi... berpuluh2 ribu ... sebab tu aku tersenyum je............  ^_^

Tapi Allah, masih kuatkan jodoh kami.... walaupun aku tolak ketika itu, dia tetap kongsi produk2 hebat yg lain, iaitu, BIO EVER... ya, dengan produk nie, aku tidak tolak... sebab, modal yg diperlukan utk memulakan biz nie, amat2 la rendah dan berbaloi berbanding 2 produk yg sebelum nie.... dulu mmg aku tolak, tapi kini, aku guna produk Bio Aura di rumah, dan membantu ahli keluarga aku mendapat 1 set di rumah mereka, termasuk my mum....  :-)




Syabas My Friend a.k.a Biz Partner
  Ni gambar terkini Murni Hayati, merangkap kini menjadi biz partner aku.... dia berisi rupa2nya... dan syukur, alhamdulillah, dia bakal kembali ke berat dia yg lama...  :-)




~Contact Yaty 012-7293178 utk Bio Ever Demo Free
and Biz Oppotunity~

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com