Khamis, 22 Disember 2011

Berhijrah.... PART 4

Ok, aku sambung cerita HIJRAH aku dlm biz Bio Ever nie... kenapa aku suka sgt masuk biz nie? Kenapa aku rasa besttt sgt dan rasa tenang sgt bila dpt join biz nie?

Point yg pertama, aku suka sebab, MENTOR2 yg dah berjaya dlm group nie, sgt3x la org yg berpositif dlm pemikiran mereka.... dan mereka sentiasa menuntut ilmu walaupun mereka pada lahiriah nampak sudah penuh dgn ilmu... dan ilmu2 yg mereka dapat, ilmu2 yg mereka byr dengan kos yg tinggi... mereka amat2 laa tak kedekut utk kongsikan bersama2 biz partner baru mereka... termasuk la aku... yang penting, nawaitu biz partner mereka NAK BERUBAH... klu masih ada ayat, TAK NAK, nak biasa2 je, so, tak dapek la mereka nak tolong...  J  tu yg aku palinggg sukaa... sebab, dari dulu, aku amat2 la mencari bisness yg ada mentor, yg ada sistem, yg ada ilmu dan paling penting, TEAMWORK........... Ya Allah, terima kasih, di atas pertemuan ku bersama group yg aku join ini.........

Malah, sejak aku join biz nie, syukur alhamdulillah, banyak perkara positif yg berlaku dlm hidup aku... bukan diri aku saja, diri anak2 aku, diri suami aku... yg mana, skrg aku dan suami sgt2 jaga tutur kata dan pemikiran kami... supaya, kami lebih ke arah “positive thinking people” ...


BEST Training


1 ulasan:

Unknown berkata...

habis tu mcmna nak bagi orang yang taknak berubah tu tahu dan nampak keperluan utk diorang berubah? ce jawab yaty..share ur pendapat.

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com