Rabu, 14 Disember 2011

Berhijrah.... PART 3

2 part story aku sebelum nie, lebih kepada aku sebagai pengguna dan mak aku sebagai pengguna Bio Ever.... kalau nak tgk testimoni lain, boleh la refer archieve label Testimoni Bio Ever.... kt sini, sebahagian sahaja testimoni.... sebenarnya byk lagi, termasuk CANCER PAYUDARA LEVEL 4, CANCER SERVIKS, ‘MATI PUCUK’ ... dan pelbagai.... kesimpulannya, dengan hanya 1 krim Bio Ever, kita dpt 3K, “Kesihatan, Kecantikan, Keintiman” ... dan skrg nie, aku nak ke arah RM3K setiap bulan masuk dlm akaun aku....... sejak aku dpt 1st cek, aku dah teruja, dan tak dok diam..... nak update je story2 best2 dan kongsikan kepada rakan2 di Facebook.... sebab apa aku suka kongsi? Sebab krim nie best dengan izin Allah.... semakin hari suami semakin sayang... maklum lah, suami kan suka klu si isteri jaga kesihatan, jaga kecantikan... lagi2 klu si isteri, kasi income seisi keluarga bertambah.......... alhamdulillah, syukur kehadrat Illahi...........

Ok, klu ada yg terbaca entry aku sebelum nie, aku pernah dpt cek insentif bernilai RM300, sejak tu la, aku percaya andai kita serius dengan sesuatu dan kita usaha, pasti Allah bantu.... klu lum baca, leh la klik link KONGSI CERITA nie....... ni merupakan 1 time aku dpt cek insentif...........

Dan gambar yg bawah nie, gambar aku dapat cek kali ke 2, bernilai RM450.... nak tau kenapa bertambah dari RM300 ke RM450? Boleh la contact aku, 012-7293178 ... jgn segan jgn malu......... kita nak berubah dlm hidup, dan nak tambah income utk family, buang perasaan malu tu..........  ^_^


Tak sangka dpt cek di dpn ramai Mentor2 yg telah berjaya

Antara rakan kongsi... mereka pun sama mcm aku..
Baru je join, tp syukur, kami di bimbing hingga menjadi...

Next entry, aku akan cerita, kenapa aku sukaaaa dan sgt2 la bersyukur, Allah pertemukan krim Bio Ever ni dlm hidup aku.......... kini dan selamanya.... insyaAllah...........




Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com