Jumaat, 9 Disember 2011

Berhijrah.... PART 1

Aku dah lama nak kongsi cerita berkenaan perhijrahan yg telah aku lakukan sejak bulan 3 yang lalu.. dan mcmne aku boleh berkenalan dengan produk Bio Ever nie, dan mcmne aku boleh berhijrah dari jadi pengguna produk, sehingga la kini aku memperjuangkan produk Bio Ever dalam membantu orang2 yg amat2 la memerlukan kehebatan produk Bio Ever nie, dengan izin Allah s.w.t….

Aku mulakan cerita, dengan Bismillahirrohmanirohhim…. Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah dan Yang Maha Pengasih………… segala2 yang berlaku, atas izinMu, Ya Allah… tanpa Mu, aku pasti takkan berada di tahap kini…. Terima kasih, Ya Allah…

Kalau nak tau, aku nie suka la sangat2 membeli apa saja supplement, atau makanan tambahan utk mak aku makan…. Sebab mak kesayangan aku nie, skrg pelbagai penyakit yg dia hidapi… termasuk lah, OBESITI (kegemukan) … dia ada, darah tinggi, dia ada kencing manis, dia ada gout, dia ada gastrik, dia rabun (mata berair je, mcm org nangis)…. So, bile je aku nampak ada org jual, dan mcm2 la khasiat yg boleh dpt klu amalkan, aku join ahli, dan beli produk dan bawak balik, tunjuk mak aku.... so, yg bestnya, mak aku ni, sentiasa sokong dan terima apa yg aku cadangkan.... TAPIII.......... YANG AKU TAK SUKA NYA NGAN SIKAP MAK AKU NIE.... (sori, tulisan terCAPS LOCK), dpn mata aku je, dia makan ikut disiplin...  bila aku tanya je, baru la dia makan............... klu aku saja uji dia, balik je kampung, KANTOI!!!............... DIA TAK MAKAN SAMPAI ABIS IKUT JADUAL!!!............ sampaikan EXPIRED?? !! aduiii....... maakk...... kenapa la mak tak makan............ mak tu kan ada.................. blah... blah... blah.... (bile si anak dah mula membebel... tp si mak, senyum je laa...) mmmm tu la mak aku.. walaupun dia mcm tu, aku tetap sayang dia.... tetap dlm kepala nie, fikir, apa la lagi produk yg boleh tolong mak aku nie.... boleh suruh mak aku ni amalkan, tanpa STOP!!...



Dan dlm masa yg sama, kawan aku dari zaman aku sekolah menengah tingkatan 1-3, di Kolej, usha aku 1 produk... dia ckp, “produk nie best... boleh mcm2.... klu ko tak percaya, ko try sendiri, nti adik aku dtg DEMO” ... dia tak dtg, sebab dia ada kat KL... yg aku lak, kat Pasir Gudang, Johor.... so, dia wakilkan adik dia dtg jumpe aku............ dan, produk yg dia sibuk sgt cerita tu, produk yg bernama BIO EVER.... iye, dengan perkenalan ni, sekitar bulan 3, 2011, aku mula la menjadi pengguna dan ceciter dengan kawan2 di sekeliling aku.... ke BEST an produk nie... sudah2 tentu la, MAK aku pun aku promote...........................


To be continue.....

2 ulasan:

Anum Shukri berkata...

Suspen jer citer ni..heheh..ada baca jugak kat fb atiey..nak berkenalan lah jugak..

#cdmHA berkata...

@ummi anum, nak b'kenalan? boleh je.. :-)

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com