Rabu, 23 November 2011

Short Bra Premium Beautiful - Aku dah pakai... Bessttt sgt!

Assalamualaikum wbt wahai penghuni blog ku ini... agak lama aku tinggalkan kamu, blog tersayang... bukan ku dah tak sayang lagi, cuma aku rasa kebizian yg amat2 di waktu pejabat dan di waktu bukan pejabat... hehehe.. bizi mempromote produk yg hebat BIO EVER dan skrg nie, aku nak promote produk SHORT BRA plak!!............

Korang boleh baca di sini, ok ... SHORT BRA.. HOT!! HOT!! HOT!!

Yes, mmg best dan sgt2 la selesanya memakai short bra nie... sgt confident ok.......... dan aku punya payudara sgt la comel je... hehee.. malah, aku yg masih bagi anak aku Nazeem yg kini berusia 1 thn 2 bulan, menyusu badan, aku msh dpt menampung kebebanan breast aku tanpa rasa tak selesa di opis, klu aku tak pam.... huhuhu.. kes umi yg tersangat la xde masa (kononnya) utk pam.... so, walaupun breast ku penuh dgn susu, aku tak rasa sakit dan denyut2 berbeza klu aku pakai bra yg biasa...

So, kawan2, aku amat2 la syor kan kalian dapatkan 1-2 utk menjaga aset berharga kalian tu... aset yg kita gunakan utk menyusu anak, malah aset nie gak, yg watkan husband syg sgt2 kt kita................. short bra nie, warranty seumur hidup, ok!... dawai patah, kain koyak, boleh tukar! ... so, sgt2 la berbaloi utk kita yg bergelar wanita nie.......  :)

Dan apa yg aku perasan, sejak aku pakai short bra nie, aku perasan (diri sendiri yg perasan, husband lum perasan lagi kot), sudah tukar kaler, dari gelap ke cerah ke arah pinky.... (paham tak maksud aku? mesti paham kan) ...  :-)

So, dptkan segera... korang nak 2-3x bayar pun boleh, tp bila dah abis bayar, baru la aku leh order kan, dan korang dpt material tersebut..

Harga RM480 per bra.... klu extra saiz, so, harga pun extra ye.............


Cepat2... Short Bra nie terhangat dipasaran skrg nie... maklum la, keluaran baru, bulan July lepas...


~FREE DEMO UTK BIO EVER MASIH TERBUKA.... HUBUNGI DAKU DGN SEGERA... ~

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com