Khamis, 27 Oktober 2011

Kongsi Cerita....

Alhamdulillah, malam semalam, aku gi kelas mcm biasa setiap hari Selasa (kecuali awal bulan sebab aku lum naik pangkat lagi.. huhuhu..) byk ilmu yg aku dpt utk memajukan diri sendiri... syukur, alhamdulillah, aku diberi peluang bersama2 org yg dah berjaya dlm hidup mereka... syukur, alhamdulillah, aku dpt mentor dan rakan kongsi yg tidak kedekut ilmu............ terima kasih, Ya Allah.................

Memang benar KATA-KATA HIKMAH di bawah... "peluang yg besar itu datang secara tiba-tiba... datang tidak menentu.... "



Kali ni aku tak nak JADIKAN 1000 ALASAN utk tidak merebut peluang yg ada.... Ya Allah, Izinkan la...


Permulaan utk aku meneruskan perjuangan...
Ya Allah, bantu la aku...

Kawan2 aku di luar sana..... aku nak bagi kalian peluang, peluang menjadi antara salah seorg group rakan kongsi aku.......... percaya la, kalian takkan keseorangan... kalian akan dibimbing sehingga jadi......... jom sms aku 012-7293178.............



Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com