Jumaat, 8 Julai 2011

Aku Kan Abang......

Alahai, anak2 aku 2 si abg... ada je projek klu diorg tak ikut aku ke dapur... mmm, kesian Nazeem, kecik2 lagi dah kena buli ngan si abg2....

Si Hariz, berborak ngan Nazeem

Candid!!

Nampak tak apa ada kt belakang Nazeem tu?

Nazeem masih tak faham apa si abg2 dah buat kt dia


Dah mula nangis, sebab Umi tak layan dia
(Umi sibuk amik gambar... hehee)

Macam2 ragam si anak tanpa si ibu berapa di depan mata............. 

8 ulasan:

Wan Anie berkata...

yang kecik tu dah besar kan? Nanti bila dah besar diorg boleh jadik geng.... :D

laila berkata...

nazem dah besar dah...hehe

AtiEyZ berkata...

@wan anie, br 9 bulan la, kak.. hehee.. aar, harap2 mcm tu la, dah besar, diorg jd geng... ;)

AtiEyZ berkata...

@laila, aar, kejap je dah besar kan.. :)

angahfarah berkata...

salam kak..
alalala... hehe.. kena buli dgn abang yer..cian die..haha..ank sy belum ada yg membuli..hehe.baru sorang..

ainazliena berkata...

x penah tgok nazeem live..tup2 dh beso..

AtiEyZ berkata...

@angahfarah, salam, dik.. nti si ammar yg buli adik dia.. ;p

AtiEyZ berkata...

@ainazliena, tu ler.. si raisya, ntah bila aku dpt tgk live.. hehe, mcm la lama benor tak tgk.. :D

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com