Rabu, 29 Jun 2011

Jom Nyanyi "Kereta Kecil" ...

Ucapan terima kasih yg tak terhingga kepada yg sudi menjoinkan diri utk CONTEST AKSI SI CILIK.... saya belum berkesempatan menjengah2 blog2 peserta... insyaallah, saya akan men"CURI" masa yg ada utk jengah 1 per 1 .....

Hari nie ikutkan xde la busy mana... tp disebabkan Encik Bos aku tu telah men"CURI" masa aku dgn bg kerja yg memeningkan kepala, yg mengusutkan kepala.... padahal, xde la sampai ke tahap tu sepatutnya... mmm, disebabkan dia Encik Bos aku, so aku kena la tunduk kepala, ikut je arahan dia tu... hohohohooo....


LIRIK LAGU KERETA KECIL yg aku selalu nyanyikan utk anak2 aku... Enjoy!!!

Bapa ku pulang dari Kota
Bapa ku belikan Kereta
Kereta Kecil warna Merah
Boleh ku bawa ke Sekolah

Pon.. Pon.. Pon.. Pon.. Ponnn...
Kereta Kecil ku berbunyi...
Marilah adik mari naik
Boleh ku bawa jumpa Nenek.............



p/s : sambung kerja yg tertangguh... mmmm....


Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com