Selasa, 28 Jun 2011

Kolam Air Panas...

Setiap kali aku balik kampung En Suami di Melaka, setiap kali tu la, dlm hati nie, teringin benor nak gi Kolam Air Panas Bemban... sebab tu la yg paling dekat dengan kampung En Suami yg berada di kawasan kampung... (lupe lak nama kampung En Suami aku tu.. hehehe)....


Asyik tangguh dengan pelbagai alasan dan punca, tak tertunai hasrat dan niat aku... mula la aku buat muka + merajuk... hehehe... so, En Suami mula nak tunaikan niat dan hasrat aku tu, semalam... tapi, Kolam Air Panas di Bemban tu, buka lambat lak di hari Isnin (jam 3 petang hingga 12 malam).... takleh nak tunggu waktu tu, sebab hari tu gak aku dah kena balik Pasir Gudang, Johor... dalam hati, dah nak nangis... (mengalahkan anak2 aku lak.. hehe) sebab terbantut lagi la niat nak merasa mandi merendam diri dlm kolam air panas... dulu aku pernah gi ngan family aku, tp zaman aku kanak2 bawah umur 12 thn.... dah tak ingat gi kolam air panas mana............. disebabkan aku dah merajuk, En Suami, bawa aku gi Kolam Air Panas, Godek, Alor Gajah... jauh sikit perjalanan dr plan asal................

So, rasa lega, bila dah sampai destinasi... cuma tak puashati (biasa la kan, manusia, tak pernah puasssss!!) ... anak2 aku tak dpt mandi manda, sebab kolam yg ada, semua panas (xde la menggelegak), suam2 gitu... aku pun tak tahan nak berendam, ni kan pulak anak2 aku.. hehee... aku tetap nak ajak En Suami gi Kolam Air Panas, Bemban.. sebab aku dgr ada kolam sejuk utk kanak2.. refer blog Encik Fairus nie....

Kamera bawak, tapi tak dpt nak snap gambar.. sebab aku kena jadi tukang pegang si Nazeem... kena melilau mata perhati gerak geri si HariZahin yg sgt aktif tu...  ;)

So, gambar bwh nie, dr Encik Google... cari gambar kolam, x jumpa lak... 




Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com