Isnin, 27 Disember 2010

Idola Kecil 3...

Sabtu 25hb Dec 2010 lepas, berlangsungnya Idola Kecil 3 (Akhir)... Aku tak ikuti sgt pun, idola kecil nie... sebab siaran TV9 di rumah aku, selalu tak dpt nak tgk dengan puashati, sebab aku tak pakai astro, dan sebab aku cuma gunakan antena "indoor"... tp kali nie, aku berpeluang la plak, tgk Idola Kecil 3 (Akhir)... tidak dinafikan bakat yg ada pada kanak2 nie mmg bukan calang2.... suara merdu.. pandai menari... (cepat betul diorg belajar).. ada rupa paras yg  menawan (perempuan), kacak (lelaki)... dan comel2 belaka...


Gambar2 bawah nie, aku cilok dari Facebook Idola Kecil 3...


Harris, Hadi, Balqis, Puteri, Shazlin

HARRIS - JUARA


Tempat kedua, PUTERI..
Tempat ketiga, BALQIS...

Aku ucapkan tahniah kepada pemenang.. 




p/s : alangkah bahagianya klu anak2 aku antara peserta AKADEMI AL-QURAN / IMAM MUDA akan datang... aminn...

4 ulasan:

Salmia berkata...

salam kak,
mia pun tengok rancangan ni.
hariz tu mmg best la. tiap minggu dpt pujian je. mmg layak jd juara

Umi berkata...

salam,mia... oo, ikuti eh.. mmg patut menang la tu...

laila sanuri berkata...

heheheh..aku pun ikuti gak...aku tgk final..hariz mmg layak.

Umi berkata...

huhu... bukan hariz la, harris... :D

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com