Isnin, 15 Mac 2010

Happy Belated Birthday HariZahin....

Huhuhu... blog ku sebagai terbengkalai disebabkan fanatik join gali-gali contest.... hehee.. dah syok sgt baca entry penganjur, sampaikan blog sendiri tak terusik... ekekeke.. tp tak salah kan penganjur contest tu pun... cuma, sendiri mau ingat la kan.... sendiri yg terlalu fanatik... sibuk menggali... :D

Entry nie, cuma nak story pasal sambut besday HariZahin... hehee.. lama kan... Besday Hariz bulan 2 lepas... Zahin lak bulan 1... tangguh punya tangguh (atas sebab2 tertentu), akhirnya, berjaya gak adakan sessi potong kek... walaupun yg terlibat cuma 4 org jerk.. tp dlm gambar kat bawah nie, ada 3 org jerk... lagi sorang mana? lagi sorang, jadi cameraman.... dia nk nyorok... suka hati la, Ayah HariZahin... Ummi ok jerk.... sebab Ummi pun bukan terer sgt jadi camerawoman.. nti Ayah komen jerk... gambar tak cantik...

Bawah nie, gambar hasil tangkapan dari Ayah HariZahin.............. cantik ke? ekekkee... layan je la kan... waktu ni la waktu yg paling sesuai utk sesi potong kek........... (kek tu beli dah lama... simpan dan simpan... nasib baik la tak basi...  )


Umi lak sibuk bergambar dengan kek... xde standby langsung nak bergambar...
asal boleh jerk... ish2.. bila nak berubah ntah...

hahaha.... Umi kembang kempis nak ajar si Hariz tiup lilin...

wajah gembira Hariz bila dpt tiup lilin...
(Zahin mcm tak paham... )

Wah... suka2.... dpt tiup lilin....
Baru nampak Zahin tersenyum.... agaknya dia baru paham kot..
hehehe...

4 ulasan:

helena's berkata...

kakak!hepi belated birthday!!

may god bless u..semoga kakak bahagia je sampai bila2..
sayang kamu..muah muah!!

Umi berkata...

eh, cik helena sorg nie... asal entry birthday, laju je komen.. hehe.. TQ cikhel... ni utk HariZahin la, bukan utk Umi diorg... :) (rindu kamu... dah lama tak komen di blog kamu)

Achik berkata...

Tak ajak pun makan kek...
Kesian abg. Alif, Abg Ngah ngan kakak tunggu harizahin belanja makan kek....
ish3....

Umi berkata...

sedih nak bagi tau, kek tu kecik je... tu pun paksa ayah diorg belikan.... nak amik gambo tu pun, kena tunggu 2 minggu lebih baru dpt makan kek tu... jgn ckp tak ingat...

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com