Selasa, 9 Mac 2010

Gali-Gali Contest...

Hari nie joint contest....... mcm biasa la kan, menang kalah, ikut pada rezeki aku....  :)

Contest ni memerlukan peserta memberi komen di entry2 PENGANJUR..... so, bermula ye aku joint contest nie, aku akan pasti kan, hari2 aku akan bagi komen di entry cikmin...

Ada yg nak joint sama tak? jom CLICK ..... klu aku xde rezeki, mana tau, korang, korang, ada rezeki... betul tak?


SYARAT-SYARAT CONTEST :

1.Terbuka kepada semua blogger lelaki/perempuan. (aku perempuan)
2.Mestilah mempunyai blog sendiri dan blog mestilah melebihi usia 1minggu. (dah lebih seminggu dah nie...)

3.Setiap Komen mestilah tidak kurang dari 30 patah perkataan. (kena komen dan komen lagi...)

4.Hanya 1 komen pada setiap Entry (pada yg pernah komen di entry sebelum ni, masih boleh komen kali ke-2) - (laa.. mcm tu ke? ingatkan 1 entry, leh komen byk kali... ngeh2...)

5.Contest ini bermula dari 03/03/10 dan berakhir pada 31/03/10 pukul 11.59pm. (try my best)


p/s : SALAM PERKENALAN CIK MIN..

2 ulasan:

CikMin berkata...

salam umi..ok cikmin dah view..sume komen sebelum ni mmg cikmin appove..tapi bila kontes tamat kita audit balik ye..sbb yg sbelum ni ummi komen below 30 perkataan..yg skg pass!.. :)

Umi berkata...

salam cikmin.. ok... paham.. :)

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com