Rabu, 16 Disember 2009

Rindu nyaaa......

Rindunya aku nak tido lama2 mcm masa bujang2... ekekeke.. tak patutkan aku ckp gitu.... terasa mcm nak tido di waktu rehat nie, tapi oleh kerana MATA aku dah di ajar supaya jgn tido di tempat kerja (tak selesa lagi pun, tak sama mcm tido di rumah), so, aku tahan kan je la MATA ni..... tapi kadang2 tak tahan ngantuk sgt, aku layan gak... bagi MATA aku rehat... hahaha... sebab apa yerk aku ckp aku kurang tido? huhuhu.. mcm biasa la, berpunca dari 2 hero aku tu.... si Hariz, balik dari taska, boleh plak lelap dlm kereta.... sampai rumah, dia sambung keNIKMATan dia tido.... dah enak2 dia tido, dia bangun.... bangun sebab PERUT dia dah mula perasan yg dari ptg tak di isi.... so, jam 1.30 pagi, dia bangun nak susu + mamam...... aku waktu tu, seperti yg aku cerita sebelum nie, melayankan si Zahin ngempeng.... disebabkan si Hariz suka buat bising bila bangun, dan menegur adik dia, cepat2 aku ajak dia keluar bilik.... sebelum adiknya bangun lagi dan lagi...........

Molek je si Hariz makan malam... lauk nasi ayam masak kicap dan masak nyonya (bukan masak sendiri nie, beli luar.. hehehe) ... dah kenyang, xnak tido semula... puas la aku memujuk... dlm dia tahan ngantuk tu, dia buat bising lagi.... Zahin pun bangun.... mula la Ummi mereka nie jadi kelam kabut, walaupun si Ayah ada di rumah.... 2 hero nie, tetap nak perhatian dari Ummi... dlm hati nie, "mana boleh jadi kan... Ayah ada, minta la tolong Ayah tgkkan salah sorang... " so, Ummi bagi la tugas menidurkan Hariz pada Ayah, sebab Zahin nak ngempeng...Ayah mana ada tempat nak diempengkan... huhuhu... dengan bantuan Ayah, Hariz berjaya ditidurkan pukul 3.30 pagi.... masa tu, aku ngan Zahin tukar lokasi, tido di ruang tamu rumah... sebab, Zahin demam.... dan klu dia muntah, senang nak uruskan... malam td, serba tak kena dia.. merengek je....... Ummi tak lena... baru terasa nak lena di ulit mimpi (sempat mimpi ke??!!), dgr Hariz nangis.... sambil ckp2  "nak turunnnn... nak turunnn... " Ummi mcm nak biarkan jerk, tgk reaksi si Ayah... tapi, hampeh, naluri ibu yg ada pada aku, buatkan aku tak sampai hati biarkan Hariz nangis.... masuk bilik, tgk, lorrrr, dlm buaian rupa2nya anak Ummi tu..... patut nak turuuunnn.... si Ayah, enjut je buaian tu, sambil mata pejam... (ish2.... sabar2... )

Ermmm... nak sambung cerita lagi ke? tak yah la kot.. yg pasti, Hariz bangun pukul 5 pagi sampai la ke pagi, dia tak tido.... bila dia tak tido, Ummi terlibat sama..... huhuhu... hantar taska, nangis, sebab dah ngantuk sgt la tuu..... lagipun mmg hari2 hantar taska dia nangis...  (nape yerk?!) :o)

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com