Rabu, 16 Disember 2009

Cuci Gigi.... ??!!

Disebabkan tempat kerja aku ada elaun utk perawatan gigi, so aku tak lepaskan peluang tu.. sebelum tamatnya tahun 2009, aku gi la melepaskan hajat ku... semalam aku balik awal, gi klinik gigi yg berhampiran... agak kecewa la, punch card pukul 3.30 pm (klu tak silap la), tapi aku tak dpt nak melepaskan kereta kecil ku dari packing area, sebabnya, kereta aku di block oleh kereta si kontraktor... punya la bengang.. tunggu 30 minit dlm keta nak tunggu owner kereta tu, supaya dpt dialihkan dan kereta kecil ku dpt meloboskan diri...... disebabkan tak sabar dah menyelubungi diri ku, aku dengan konsep HIDUP BERANI UNTUK GAGAL, cuba melepaskan diri kereta kecil ku itu... hehehe... terer gak aku... jgn ada yg mengadu kereta kena gesel sudah ler... huhuhu...

Sinopsis di atas, TIADA KAITAN dengan cerita yg aku nak kongsikan ngan pembaca blog aku nie.... termasuk utk peringatan aku di masa akan dtg....

Suami ku menimbulkan persoalan, klu cuci gigi selalu, bukan ke gigi tu makin nipis... sebab, setiap kali cuci gigi (di klinik2 gigi, bukan cuci sendiri tu), mesti terasa ngilu bila makan, or minum... rasa tak selesa... so, hari nie, aku search la keyword yg berkaitan, dan aku jumpe artikel nie dr web nie...

Ni aku copy paste antara yg menguatkan lagi, betapa bagus nya klu kita buat perawatan cuci gigi kita....



Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com