Isnin, 14 Disember 2009

Mcmne nie??!!...

Sebelum nie, aku ada buat n3 mengenai anak2 aku bangun di awal pagi.... syukur, dlm minggu nie, diorg tak bangun pagi2 nak buat aktiviti mcm sebelum nie... TAPI... wah, ada tapi la plak.... Adik a.k.a AHMAD ZAHIN anak ku no 2 tu..... nak ngempeng je la plak... huhuhu.. terasa aku dlm pantang laa.... sikit2 nak ngempeng... melekat jerk dia ngan aku... klu masa dlm pantang, boleh terima lagi la kan.. sebab aku cuti bersalin.... ni, aku bekerja... Ummi kena kerja Sayang... Ummi xleh layan awak mengempeng je... wawaaaa.... ada anak kecil nie mmg menguji kesabaran dan mental aku..... Adik nak nyusu selang 30 minit.. paling lama pun, aku leh rehat tanpa dia mengempeng, 1 jam .... mcmne aku tau? sebab setiap kali dia kejut aku, aku jeling jam dlm bilik tu.... huhuhu..... sabar2.... Xpe la Sayang.. Ummi sanggup bersekang mata, supaya kamu kenyang... nak cepat besar nya....  (sedapkan hati sendiri) ..

Aku dah standby susu formula, nak bagi kat Adik, sebab tak tahan kan, nak biarkan dia mengempeng... ngempeng xde gigi xpe, ni dah ada gigi... bila aku buat 1 botol, Adik xnak minum... si Abg plak minta susu tu... dia ingatkan dia punya..... wawaaa...  kepada para ibu yg pernah BF kan baby mereka, mcmne ye korang handle? tolong aku.. mcmne aku nak ajar Adik supaya tak ngempeng jerk... terasa mcm nak putuskan jerk BF nie... tapi sayang plak... susu ada lagi.... Anak2 aku nie, baik ngan Ayah mereka.. sb apa aku ckp mcm tu, sebab setiap kali Ayah mereka kerja shift malam, time tu la diorg dengan kerenah masing2..... masa Ayah kerja shift siang, ALHAMDULILLAH.... meragam pun, sikit2 je..... 

Nak kata aku tak bagi anak2 aku makan, pantang aku makan, apa yg masuk mulut aku, tu yg diorg nak... klu tak sedap, diorg tolak... wah, pandai pilih makanan dah...



aksi Adik bila dpt makan coklat.... tgh syok2 makan, Abg dia kacau... huhuhu...

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com