Selasa, 6 Oktober 2009

Lama gak aku tak update blog nie… sebab keBZan yg amat2 sgt…. Ni pun, curi waktu lunch, update sikit… dari terbiar jerk, tak diusik… wlupun aku pasti, xde yg mengikuti cerita itu ini dari aku… hehee…

Mulakan dengan berita gembira… Alhamdulillah, kesihatan mak dan ayah setakat hari nie, sihat…

Ni aku sertakan gambar2 raya yg ada… nti klu ada lagi, aku upload lagi…



Aku bersama Zahin (Adik)

Abg Ngah dengan Zahin


Ni anak-anak saudara aku.. Aku menyelit kat belakang tu... hehehe..

2 ulasan:

aKu PeNcHEnTa berkata...

eh ape pulak..saya ikut ape citer awak..
baju raya taun ni kaler biru yek..

#cdmHA berkata...

oh,iye ke.. awak tu, bile nak update blog? aar, tema biru...tak berpeluang bergambar family...

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com