Jumaat, 9 Oktober 2009

Cerita Raya... Continue...

Gambar2 aku sebelum nie, byk gambar Zahin... nie aku upload gambar Hariz lak... masa nie, kitorg beraya di Kesang Laut, Muar... rumah pusaka atok aku belah mak.. skrg adik mak yg dok situ, sekeluarga.....

2 beranak nie, aku panggil2 nak snap gambar, leh plak tgk tempat lain...

asal ckp nak ambil gambar dia, msti tgk lain... pas dah snap, leh senyum2, mcm puashati lak

tgk la tu... sabar je la...
Zahin bersama Pak Long dia....

Kebanyakkan gambar raya, muka anak2 aku jerk.. sebab xde org nak snap muka aku.. hahahaha.. kesian kan... xpe la... next time.. klu ada rezeki, ada org sudi snap wajah ku ini, aku tumpang sekaki...

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com