Khamis, 17 September 2009

27 Ramadhan....

Sudah semakin hampir kita masuk bulan Syawal... dan bakal berakhir bulan Ramadhan....

Bila sebut bulan Syawal, otomatik kita tau, bulan itu bulan utk berhari raya.... dan yg paling gembira, golongan kanak-kanak.... sebab, mereka boleh buat collection duit raya....

Aku tak pasti, zaman aku sama ke tidak dengan zaman skrg nie, sebab nya, masa aku di zaman kanak-kanak, mak ayah pesan, klu nak beraya, beraya di rumah jiran2 dengan org2 yg kita kenal sahaja... klu tak kenal, jgn pergi... kecuali, klu ada rakan yg mengajak itu kenal.... tapi kebanyakkan budak yg dtg beraya rumah mak aku di zaman ini, bila aku tanya, kenal ke tidak, mereka jawab tidak.... ada yg sanggup dtg jauh2 semata2 utk beraya, dengan 1 tujuan, dpt duit raya....

*********************************************

Dikesempatan ini.... ingin aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI... semoga hari yg dinanti2 diraikan dengan gembira dan bahagia... MAAF ZAHIR DAN BATIN...



Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com