Ahad, 28 Jun 2015

PENCEN BULANAN 6 ANGKA?....

Perkongsian dr Mentor CDM Norazlin Nordin... memang best!!!..
.
PENCEN BULANAN 6 ANGKA? YA ALLAH, KU NAK SANGATTT!!
.
Thn 2006 dulu, sy mmg sangat teruja bila mendengar sharing dr CDM Hamdan ni. Masa tu dia baru-baru je dapat income bulanan 100K++ sebulan... Katanya dia buat biz ni mulanya supaya dia senang berbelanja je, tapi bila buat buat buat, ini yang dia dapat ~ Masa tu saya rasa .. Eiiiiiiii, bestnya aku NAKKK sangat2 Ya Allah.. Nak sangat.. Masa tu dia kata "awak ada degree kan? Awak pegawai kerajaan kan? Saya ada SPM Gred 3 je...saya kerani sekolah je... Kalau saya boleh, awak pasti boleh!!"
.

By now, dah 10 tahun dia dapat 6 angka..(acu kira...) Alhamdulillah, dgn mengamalkan formula yang diperturunkan iaitu ~ buat buat buat dan buat, dah 3 tahun saya pun dah dapat apa yang dia dapat dulu ~ Syukur, Tqvm Ya Allah
.
Laa... rupanya tak lah sesusah yang saya bayangkan selama ini... patutlah ramai orang boleh dapat!... Lagi2 dengan ilmu pengurusan masa yang di kongsi beliau (aduhhhh!! sakit perut ketawa - rugi besar sapa tak datang tau! ).. memang semua orang boleh buat ditambah pula sekarang ni secara online... 2 jam sehari yang boleh mengubah masa depan ekonomi keluarga kita ~ why not kan?
.
Semoga apa yang kita korbankan semalam (korban masa, korban tenaga, korban RM dll) di kira oleh Allah swt sebagai ibadah dan diganjari dengan pahala dan menjadi asbab anda semua dapat mencapai impian2 anda... Izinkan Ya Allah
.
**Tahniah warga STG... 194 orang peserta dalam masa 2 hari mmg sangat ohsem!! Pihak syarikat pun terkejut sb mereka expect 50 orang je!! Anda mmg Hebat! Pasti Berjaya! Wang Besar!
.
‪#‎ProjekSTG‬
... biz with pleasure
... terpaksa bahagia, kaya dan berjaya
... terima kasih Ya Allah

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com