Isnin, 20 Oktober 2014

Video Shoot CDM 2014

4 org CDM STG bakal diraikan di pentas CDM pada 08 Nov 2014... Terbukti ‪#‎ProjekSTG‬ tested and proven success ....

Mentor saya CDM Naura Auni salah seorg dari mereka yg akan menerima anugerah CDM nanti....

Setinggi2 tahniah buat beliau...
Kejayaan ANDA sumber inspirasi kami....

CDM NAURA AUNI

Seorang bekas jurutera IT.....
Daripada hidup yg 'selesa' kini berubah menjadi LUARBIASA.....

Hari ini, mentor2 STG bersama2 beliau untuk videoshoot Hari Anugerah CDM 2014 nanti.... sangat2 happening......

Tahniah juga buat 3 CDM STG yg lain :

1) Doktor Kamesah Omar - doktor yg memiliki Pusat Rawatan sendiri di Kajang, memilih #ProjekSTG yg telah di ONLINE kan, pada beliau "di klinik saya hanya boleh menggajikan 4 orang staff dgn pendapatan klinik, dgn STG saya boleh menggajikan ramai orang tanpa mengusik pun income saya..."

2) Puan Fauwati Abdul Rahman - org hebat di KWSP mencapai tahap tertinggi dalam company sebagai CDM, tidak sampai pun 2 tahun.... terbukti ‪#‎TheMagicOfPartime‬

3) Cik Norlidah Nordin - kakitangan kerajaan yg memilih full time bisnes bermula dgn #ProjekSTG sejak mula2 dilancarkan 3 thn lepas....

Ya Allah izinkanlah, tahun 2015 milik saya pula...


‪#‎Businesswithpleasure‬
‪#‎Letsuccessmakesthenoise‬

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com