Selasa, 28 Oktober 2014

Perkongsian Kejayaan - CDM Naura Auni

Dulu saya terlalu fokus pada masalah. Sentiasa jadi orang yang paling sibuk. Sedangkan setiap dari kita mempunyai masa 24 jam sehari.
Setiap kali ada saja orang mengajak mencari peluang utk mengubah hidup dengan mencari pendapatan tambahan. Dan setiap kali itu juga saya sering gagal selepas mencuba bermacam-macam cara untuk buat duit supaya dapat keluar dari masalah hutang.

>>IMPOSSIBLE = I'M POSSIBLE<<

Lembaran baru Nov 2011 saya menjadi sebahagian ahli keluarga Smart Tycoon Group (STG) dengan Projek STG. Pertama kali dapat peluang hadir ke Seminar Minda Magnet Rezeki dan Seminar Facebook Genius anjuran STG membuatkan saya rasa masalah yg saya hadapi selama ini kecik je rupanya. Dan saya dapat 24jam masa yg mencukupi.

Selepas 6 bulan pertama bersama STG, buat pertama kalinya salah satu beban hutang Kad kredit dpt di lunaskan. Buat Pertama kalinya saya dapat menyimpan tanpa perlu "di korek" selepas di simpan setiap bulan. Tiada lagi surat merah dan surat lawyer dari bank. Alhamdulillah, kini saya dapat membeli aset sendiri bernilai 7 angka dgn hanya 3 hari approval.

Dulu saya hanya jadi peneman CDM Cikgu Apit dan CDM Murni Zuriati utk shooting atas kenaikan pangkat tertinggi. Segalanya tak mustahil. Tap energy kejayaan orang yg dah berjaya dan BERTINDAK LUAR BIASA utk berjaya seperti mereka. Kini saya dah pun melaluinya sendiri. Pengalaman ini benar-benar membuatkan diri saya menjadi MAHAL.







Dalam tempoh setahun lebih bersama Projek STG, saya kini sebaris bersama orang2 yang berjaya di dalam STG. Dulu saya rasakan BOLEH ke aku jadi seperti mereka. Ternyata segalanya POSSIBLE! Saya boleh! Semua orang pun pasti boleh!

Jangan rasakan sesuatu kejayaan tak boleh di capai sebelum anda mencubanya!
Yakin dgnNya, tuntut ILMU dgn MENTOR dgn org yg terbukti berjaya dan berbisnes dgn SISTEM yang kukuh dan berada di papan utama BURSA.

Terima kasih Allah. Terima kasih STG...kerana membuat Impian jadi Realiti.

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com