Jumaat, 15 November 2013

STG Sales October Lebih RM3 juta... WOW!!!


>>>> TAHNIAH MENTOR STG SELATAN - CDM NORAZLIN NORDIN  <<<

Salam jumaat penuh kedamaian
Semoga urusan sahabat2 dipermudahkan Allah

Alhamdulillah rabu petang dan khamis semalam hari bonus... ramai biz partners yang MENANGIS....TANDA SYUKUR. Tahniah kpd semua yg pecah rekod bonus peribadi HAPPY dgn apa yg kita dapat.. BERSYUKUR dan MOHON LAGI ALLAH TAMBAH REZKI KITA.

Bulan Oktober lepas, sy buat biz seperti biasa~ sharing, inspired & coaching.. yang berbeza~ oleh kerana dalam team sy ada 2 orang biz partners yang naik ke ranking tertinggi dlm biz plan, tiba2.. bonus saya DOUBLE!! ..kira-kira 26kali gaji terakhir sy dulu dan paling tinggi sepanjang sy berada dalam biz ini !! di tambah dengan 3 tiket GOLD COAST ALL SPONSORED TRIP .... Terima kasih ya Allah.... Kau tambahkan lagi.. ** wah! dah jadi addicted pulak utk naikkan pangkat biz partners...:):)

Harini pula insyaAllah STG akan start keluarkan cek-cek insentif...rasanya semalam PA Miss Alya tunjukkan...lebih 50K! Wow!! Bestnya!! Jangan lupa untuk mengamalkan 3S untuk menarik energi rezeki iaitu Saving, Sedekah dan Self Reward.... buat ketiga-tiga ni dengan senyuman paling manis ya!

I love my life... I love biz online.... it's Smart, so Easy & Masyukkk with Smart Tycoon Group... Alhamduillah....

Projek STG
Terpaksa Kaya & Berjaya
TQ Allah

Tahniah Murni Hayati a.k.a Naura Auni & Dr Kamesah Omar yg di tabalkan sebagai CDM pada Oktober '13. CDM Naura -bekas jurutera komputer dan CDM Dr Kamesah Omar- seorang doktor perubatan yg sgt sibuk di klinik..


Seorang buat full time dan seorang lagi masih part time...walaupun sibuk dengan dgn kerja harian dan juga klinik tp sebab 'NAK'...apa pun boleh! Bonus pertama mereka sebagai Crown mmg sgt mengujakan! Seorang hampir 50K dan seorang lagi 40K++!!! Banyakkkk tu....sy dulu masa naik Crown bonus 20K..tu pun rasa dah rasa di awang-awangan dan macam tak percaya..almaklum..kotak minda masih ketot masa tu..:):) 

I'm so Proud of u sista!!!



Mentor Arifin Shah tulis.... Menjadi kaya itu mungkin biasa.
Semakin kaya, semakin dekat dengan Allah itu yang luar biasa.

"Ya Allah!!! Hamba-Mu ini, insan biasa yang cuba bertindak luar biasa. Bantulah kami. Engkaulah sebaik-baik Penolong...Izinkan Ya Allah"





Projek STG 
Terpaksa Kaya & Berjaya 
TQ Allah 
 
011-286 31 380




Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com