Jumaat, 15 November 2013

Dari Jurujual Bertukar Menjadi NETWORKER ...

Bismillah....

Inilah sahabat yg banyak mmbntu saya dlm kejayaan PART TIME BIZ ini..
Terpikat dngn ilmu MMR seterusnya utk mnmbh nilai hdup orng lain...

Sahabat >> seterusnya menjadi mentor & leader serta pembimbing dikala suka & duka...

Terima kasih & TAHNIAH kerana kegigihan mu dulu telah ALLAH balas dengan sebuah kejayaan yang amat besar... Inilah mudahnya & cepatnya bila kita amalkan ilMU Minda Magnet Rezeki & bila buat Bisnes ada ILMU, MENTOR & SISTEM yg telus & terbaik !!!


 
 
 
TAP ENERGY hebat beliau & saya FOLLOW dekat2 kejayaan beliau utk dpt sepertinya...

Jom baca coretan beliau :

>>>>>>> CDM NAURA AUNI

Terima kasih Allah..
Tiada ucapan lain yg mampu diucap Oktober '13 yg memberi kesan mendalam sepanjang perjalanan saya selama Setahun 10 bulan sebagai konsultan STG, saya di nobatkan pangkat tertinggi dalam company sebagai Crown Diamond Manager (CDM).

Kerana terlalu suka melihat, memerhati gerak kerja dan tindakan orang2 yg berjaya, akhirnya kejayaan datang melekat-lekat pada saya. Selalu bersangka baik dengan Allah dan kawan2. Setiap yang berlaku pasti ada sebab dan hikmahnya.

Komitmen dgn biz dan program yang tinggi, berdisiplin, desire NAK bonus dan ubah nasib/ekonomi diri & membesarkan network di serata pelusuk Malaysia.
Dari apa yg saya belajar sepanjang bersama STG, "ikut cakap mentor". Follow apa mentor kata...

Belajar, belajar, belajar dan terus belajar..sentiasa mengosongkan gelas utk terima lebih banyak ilmu.

Buat, buat buat dan terus buat.. kita lalui segalanya dgn istiqomah.

Terima kasih tak terhingga pada mentor dan juga adik saya; CDM Murni Zuriati & CDM Hafiz Rithduan-Cikgu Apit yang berjaya membawa saya keluar dari "dunia lama" saya dan kenali potensi diri.

Begitu juga sifu CDM Siti Atkah, CDM Norazlin Nordin & CDM Arifin Shah, mentor yg membuka mata dan hati saya tentang kenapa ORG ISLAM WAJIB KAYA.

Terima kasih juga kepada seluruh Naura Auni Fighters (NAF) yang sentiasa bersama2 ingin berubah, tingkatkan ekonomi diri dan famili.

Terima kasih buat Khai Fmz yg sporting, supportive dan membantu mengambil alih tugas isteri.. haaa..yang ni kalo sapa nak tau..kene attend MMR. Macam mana suami pun boleh bantu isteri buat kerja rumah

Tq juga buat ibu, emak Patimah Majid dan ayah Mohamad Zulkifli Mohd Nawawi kerana memahami dan sentiasa mendoakan kejayaan kami.

Terima kasih buat biz partner di SMART TYCOON GROUP. Kita semua boleh berjaya!

TESTED & PROVEN!!!!
DGN HANYA 3K.....
KITA KE GERBANG BONUS 5-6 ANGKA.

Terima kasih ya Allah

Projek STG
Terpaksa Kaya & Berjaya
TQ Allah
 
011-28631380 utk bersama2 STG Family

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com