Selasa, 4 Disember 2012

Shila Amzah di Stadium Malawati, Shah Alam....

Oh, sgt lama aku tak update cerita2 terkini dan sensasi yg patut aku jadikan 1 coretan sebagai kenangan yg tak mungkin dilupakan....

Masih segar diingatan, 24/11 lepas, dengan izinNya aku dapat pergi ke Majlis Penganugerahan CDM dan Ulangtahun Ke 20 HaiO Marketing di Stadium Malawati, Shah Alam... Kali ini, Smart Tycoon Group meraihkan CDM lelaki yg pertama, Cikgu Hafiz Rithzuan... aku sgt rasa bertuah dapat bersama2 meraihkan kejayaan beliau....



Perjalanan kami dari Skudai Indah, bermula jam 8.30 pagi... dan sampai di Stadium Malawati, lebih kurang jam 1.30 petang... syukur, perjalanan kami selamat sampai..... 

Kehadiran kami disambut dgn POKOK IMPIAN.... so, aku ambil peluang nie, tulis apa yg aku impikan, dan tampal di pokok tersebut... semoga impian yg aku tulis tercapai dgn izinNya...  :)





Majlis bermula lebih kurang jam 2.30 petang... Ucapan dan perkongsian CDM silih berganti dgn persembahan dari artis jemputan.... aku sgt teruja tgk persembahan dari Shila Amzah.... wow!!... mmg sgt kagum dgn kebolehan beliau...  serba serbi ada pada dirinya... cantik, gorgeous, suara yg lunak merdu.... oh, terpesona...  :)





Sementara menanti giliran CDM Cikgu Apit naik pentas, aku dgn team, keluar bergambar... (gambar lum dapat lagi... dah ada nti aku pasti update) ....

Tak sempat plak aku nak tgk Dayang Nurfaizah menyampaikan lagu.... pasti best.. dapat tgk gambar je la.... sebab masa aku masuk stadium, dia dah turun dari pentas...  :D



Hah, sempena ulangtahun ke 20 nie, HaiO memperkenalkan produk kecantikan baru, LUMINEX... next time, aku akan update, apa itu LUMINEX....







Masa terus berlalu, dgn perkongsian CDM dari group lain... sgt2 teruja... rasa sgt bertuah berada di dalam company yg kukuh... tiada istilah terlewat.. yang pasti, AKU DAH BERMULA.... pasti aku akan jejak kaki di pentas CDM utk diri sendiri pula 1 hari nti...  :)

Oh, iye... sgt2x yg aku tak dapat lupakan.... pemenang LIKER dengan HADIAH NEW iPAD diumumkan.... dan alhamdulillah, nama aku yg disebut.. TAHNIAH utk diri ku sendiri...  :) waaahh...... rasa sgt2 bertuah... syukur kepadaMu Ya Allah...... rasa glem sekejap... maklumlah, penyampaian diberikan di Majlis Pangkat Tertinggi dalam HaiO Marketing, semestinya, aku sgt berbangga....  :D


Berdebar2 rasa disaat dan ketika ini....
Perasaan membayangkan, aku sedang ambil anugerah CDM...  :)

 Sebelum hadiah disampaikan di Stadium Malawati tu, aku dah tau dulu... hihihi... pengumuman dah dibuat di Facebook.... nak tgk saat2x yg mendebarkan tu? boleh la KLIK VIDEO nie yer... utk tontonan umum....




Sebenarnya disebalik bertuahnya saya mendapat hadiah nie, ada ceritanya.... Saya nie sgt suka tgk kejayaan yg dikongsikan dalam Smart Tycoon Group Online kami.... suami saya sering bertanya kepada saya, nak beli ke tak iPad utk kegunaan online marketing.. aku ckp, NAK TAPI NAK FREE.... hehehe... so, hasil dari ungkapan dan tindakan (jadi liker page HaiO Marketing), Allah izinkan aku dapat.. :)

Lagipun, sejak bersama Smart Tycoon Group, apa saja yg mereka kongsikan kejayaan mereka, pasti aku tak ketinggalan TAP ENERGY kejayaan mereka.... kejayaan ini aku dapat, hasil TAP ENERGY mentor kesayangan STG, Puan Norazlin Nordin... beliau sering kali dapat lucky draw.... so, dengan ilmu MMR yg beliau dan mentor Encik Arifin Shah, kongsikan, aku pun kena tempiasnya...... hah, nak tau apa teknik tu? jom, sms/calling2 saya....

Ok la, berbalik pada majlis penganugerahan CDM, majlis berakhir jam 8++ malam... perjalanan kami selamat pulang, dan sampai ke Skudai Indah, jam 1++ pagi... syukur, segala2nya berjalan lancar dgn izinMu Ya Allah.....

Oh, iye... cuba tgk gambar nie..... ada nampak perbezaan tak? huhuhu.... tu la penangan BBplus kolagen.... nak cuba sendiri? boleh jer... PM saya 012-7293178 .. atau add saya as friend... kita sharing2 lagi ye.... da da da daaa.... :)



Tudung biru tu, akak saya....
Tudung merah tu, side biz partner saya dr CAT's...





1 ulasan:

#cdmHA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com