Jumaat, 22 Julai 2011

Nak Share Testimoni Pengguna BioEver...

Aku pengguna krim BioEver yg tak tegar, sebab aku masih menyusu, so hormon mmg tak seimbang... tp aku telah jadikan mak aku, pengguna tegar krim nie.... mak aku pengidap penyakit 3in1.... darah tinggi, kencing manis, jantung (tidak kritikal) + mata yg sentiasa berair dan rabun ... aku mula kenalkan mak aku dengan krim nie, sejak bulan Mac 2011 hingga kini...

Aku tgk byk +ve yg berlaku pada mak aku.... darah tinggi dan kencing manis dia tak seteruk dulu, masih ada lagi, sebab dia tak jaga pantang larang... dulu dia xleh makan durian, walau 1-2 ulas... pas makan, cepat2 dia cari ubat darah tinggi dan kencing manis dia... tp kini, dia selamba je makan, kadang sampai 1 biji, dia tak perasan dah abis... dan syukur, dia tak rasa badan dia lemah, kencing manis pun tak naik mendadak... syukur alhamdulillah... dan dia baru perasan, bila dia berkaca mata, dia tak nampak sgt, berbanding bila tidak berkaca mata.... so, dia lebih selesa tak pakai spek dari berspek (apa daaa... kejap berkaca mata, kejap berspek..hehehe) ... sooo??? apa yg korang dpt buat kesimpulan dr cerita aku tentang mak aku nie? hah!!... SYUKUR ALHAMDULILLAH..... DIA DAH TAK SAKIT SGT DAN DAH TAK RABUN SGT... AKU SUKAA!!!!! .... TERIMA KASIH, ALLAH... TEMUKAN AKU DENGAN KRIM SERBAGUNA nieee................


Cuba teka umur mak aku...  ^_^

Ni gambar mak aku (tudung purple) ngan adik ipar dia.... next time, aku nak ambil gambar mak aku bila 100% tidak berspek lagi... "Makk... jaga kesihatan tu elok2 ye... teruskan guna krim nie.. insyaallah, mak sihat dan tak perlu makan ubat darah tinggi dan kencing manis lagiii...  "

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com