Sabtu, 23 Julai 2011

Contest Aksi Si Cilik TUTUP...

Dengan rasminya, aku tutup semua penyertaan contest aksi si cilik..... terima kasih yg amat2 tak terhingga pada yg sudi join.... yg tak sudi join tu pun, aku ucapkan terima kasih gak, tak sudi join, mungkin sebab hadiah yg bakal aku kasi tak best pada mereka2 nie.... mungkin gak, mereka2 nie bukan tak sudi join, cuma bz, tak sempat nak join... xpe2, aku paham apa pun situasi mereka2 ini.... yg penting, kepada yg sudi join, nanti kan keputusan pemenang aksi si cilik yg menarik pada mata aku.... dan keputusan cabutan bertuah....

Dari list yg aku dah update, ada seramai, 78 org@blog yg join.... sila pastikan ANDA tersenarai sebelum 26/07/2011 jam 12 pm ... sekiranya xde dlm senarai, tinggalkan komen berserta link... selepas jam 12 pm, aku akan  mula memeningkan kepala mencari pemenang.. dan klu xde aral melintang, keputusan akan diumumkan pada keesokan hari...

~berminat nak cuba krim BioEver?... 
3in1 (kecantikan, kesihatan, keintiman) sms saya 0127293178

~sgt rugi tak cuba....

1 ulasan:

Anum Shukri berkata...

ada dalam senarai..harap ada rezeki lah ya..

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com