Jumaat, 17 Jun 2011

My-Bos Resign...

Huhuhu... tak tau nak kata apa.... bila dpt tau, Kak Yati M my bos bg tau, interview dia berjaya... dan bakal meninggalkan Hydro tempat kami bekerja bersama2 hampir 8 tahun.... dia mula menjadi incharge aku, sejak tahun 2005 hingga ke hari nie, 17/06/2011.....

Nk kata sedih, terharu, tak boleh gak.. sebab dia pergi utk kebaikan dan utk masa depan kerjaya dia yg lebih cerah berbanding dia di sini... aku tgk dia kat sini, agak tension... tp sebab dia seorg yg penyabar, dan terlalu komited dengan kerja2 dia, dia teruskan buat kerja dia tanpa rasa jemu... aku amat2 respek dengan dia.. di hari terakhir dia kt Hydro nie pun, dia masih masuk daily meeting... huhuhu.. tabik spring la ngan ko kak (ayat yg aku selalu aku bg tau kt dia.. dia hanya jawab, "hehehehe")

Ni antara kenangan aku dengan Kak Yati M bersama Ex-Planning... kami semua nie, pernah kerja di bawah 1 bos.... dari seramai 10-12 org, kini tinggal kami berlima selepas ditinggalkan Kak Yati M.... rindu pada yg lain2... termasuk ex bos kami, Mr SV.... Abg Sham, Abg Ali, Iffa, Nani, Apiz.. byk kenangan dengan kalian... mesti kalian dah berjaya dengan kerjaya kalian semua.... kini yg tinggal, aku (Yaty A), Kak Ina M, Kak Raziah, Asmah, dah Apple.... korang2... jgn tinggalkan aku eh... walaupun kita lain2 department sekarang, kita masih boleh bermesra2 lagi........


Dpt cupcake dari Kak Yati M

Kak Yati M, Apple, Kak Ina M, Aku ler

Tumpang kereta Kak Raziah
 

Asmah...

Makan sama2 di KFC, Bukit Dahlia

Peace 

Smile

Tinggal kenangan

Eh, HR Manager pun terselit.. hehee

Amboi Kak Yati M, posing di kusi Pak Ijat





p/s : kepada Kak Yati M klu terbaca blog ni... terima kasih di atas kerjasama dan tunjuk ajar akak selama kita bekerja... masih kagum dengan cara kerja akak... semoga berjaya di tempat baru dan suasana baru nti.... miss u....

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com