Rabu, 22 Jun 2011

Kecewa Dengan Diri Sendiri...

Aku kecewa dengan diri sendiri... sebab, aku dah tak mampu nak supply susu aku pd si Nazeem.... bukan tak mampu terus, tp terpaksa bg susu formula backup utk si Nazeem.. rasa mcm tak cukup je.. mcm disukat2 je susu dia... bila ada susu formula utk backup, boleh la si Nazeem minum susu lebih dr yg aku supply... sebelum nie, dari usia dia 2 bulan (aku dah start naik kerja), aku supply susu aku sebanyak 20 oz... tapi skrg, semakin hari semakin sikit dan aku tau punca.. puncanya, aku dah tak pam susu dengan kerap di opis... antara punca, terlalu utamakan kerja2 yg diberikan... dan sebab, aku makan tak menentu.. dan sebab, aku dah kurang minum air.. sebab tu susu pun dah kurang.... wawaa... aku cuma boleh bg bekalan susu pada Nazeem di sepanjang waktu aku bekerja, cuma 8-10 oz sahaja...........

Nazeem, Umi minta maaf ye dik.... Umi dah terpaksa bg adik minum susu lain selain susu dr Umi... tp kt rumah, Nazeem tetap minum susu fresh dr Umi...  Sayaaannnggg Nazeem...  muaah.. cepat besar dan sihat ye dik....  :)


Nazeem bersama Cik Raziah

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com