Rabu, 13 April 2011

Di Kala Awal Pagi...

Hari ni dlm sejarah... aku masih tak tidur lagi (waktu terkini 3 pg).... dan hari ni dlm sejarah gak, aku taip blog dr rumah.... bukan sebab kt rumah aku xde line internet, cuma aku tak berpeluang nk ber'online', sebab pc aku bermonitor kan TV...baik la aku ngadap movie or drama cengkerama di TV, dr tgk laptop, kan.. tp sejak ahad lepas, aku diisytiharkan sudah mempunyai laptop zaman jepun sendiri... sebab apa aku ckp laptop zaman jepun? sb laptop ni zaman2 aku masih single dan mula2 berkenalan ngan hubby....

Disebabkan detik perkenalan aku ngan hubby melalui internet, tanpa wajah... aku sanggup bergadai wang ringgit, utk beli laptop zaman jepun nie semata2 nak berdating online dengan hubby... bila dah dpt dating face to face (zaman tu xde facebook), plan nak kahwin... nak kahwin, nak kena ada RM... so, aku let go laptop zaman jepun nie pada mak aku merangkap cikgu sekolah time tu.....


Mmm.. bila dah bertahun2 laptop ni di bwh jagaan mak aku, akhirnya, tanpa disedari, laptop ni putus nyawa... so, kebetulan hubby dan aku sekeluarga, berada di tempat kejadian.... so, ayah aku pun suruh hubby repair bg laptop zaman jepun nie bernyawa semula.....

Hari demi hari, minggu demi minggu, bulan demi bulan, br la laptop zaman jepun nie dpt diselamatkan... cuma, tak 100%... disebabkan tak 100%, my younger brother, tak nak bela.... so, dia let go semula pada aku... "wahai ex laptop ku, kembali jua ko pada aku yerk... " hhihihihi.....


2 ulasan:

laila berkata...

cengkerama..cerekarama...
oh....ni kes terkenang kisah zaman2 time bencintan la ni...akhir nya kau milikku juaaa...
hehehehe

#cdmHA berkata...

huhuhu... saje layan kisah silam di pagi hari... :)

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com