Isnin, 18 April 2011

Sekitar Sambutan Hari Lahir Ahmad Aqil...

Happy Birthday To You... Happy Birthday To You... Happy Birthday To Ahmad Aqil... Happy Birthday To You.... pada 09/04/2011, genap usia anak bongsu akak aku (buat masa nie la, dia bongsu.. hik3x) yg ke 1 tahun..... dah 1 tahun dah usia si kecil molek dulu nie... kus semangat... syukur la... dia sihat... dan aktif...

Sepatutnya majlis berlangsung jam 5 petang... tak sangka lak, ibu Aqil a.k.a merangkap kakak aku, menunggu aku 1 family sampai, baru la majlis potong kek bermula... (hihihi... perasan je.. padahal akak tunggu org lain) ...

Cantik kek nie.. nyum3x..

Nazeem bersama babysitter dia.. :)

Awek dukung Nazeem...  :)

Aku ke tu? hohoho

Alo.. alo diaa.....

Eh, mana gambo besday boy? nape gambo Nazeem ye yg lebih nie? hihihi.. gambo2 nie kredit from Syikin, anak sedara babysitter anak2 aku.... Ok, gambo2 di atas hanya la selingan... gambo besday boy, kredit from FB ibu Aqil dan FB Syikin...


Aqil steady je...

Besday Boy bersama Atok a.k.a Ayah aku

Hensem boy....
Ahmad Aqil Mohammad Fozi

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com