Rabu, 8 Disember 2010

3 anak...

Sejak 28hb Sept 2010, jam 1.45 ptg, aku sudah pun bergelar ibu kepada 3 org anak lelaki.... begitu pantas masa berlalu.... aku rasa mcm aku baru je kahwin.. huhu.. tup2 dah ada 3 anak?.. syukur, alhamdulillah... rezeki aku sgt la murah bab dpt anak nie... wink!!  (+_=)



AHMAD HARIZ, anak sulung aku.. lahir 9hb Februari 2008, genap 1 tahun ulang tahun perkahwinan ku yg pertama... kini dia sgt la peramah dan sgt la rajin nak bertanya itu dan ini.... di rumah, ada saja aktiviti yg dia nak lakukan..... dan sgt penyayang dengan adik2 nya.... begitu rajin nak menolong aku masak, membasuh baju... wah... untung aku dpt anak2 yg sgt rajin nie... tp umur dia tak layak lagi  nak tolong aku semua tu... moga2 dia dah besar dpt la tolong semua tu...




AHMAD ZAHIN, anak aku no 2.. lahir 25hb Januari 2009.... sgt la rapat jarak umur antara abg dan adik... kini dia sgt aktif dan sgt suka bermain dengan abgnya... dlm masa yg sama, suka gak menyakat si abg.... suka bercakap dan bercerita, tapi aku tak paham sgt, apa yg dia cerita... dia bercerita guna bahasa dia... tgk dari segi fizikal, dia agak kecil berbanding si abg..........




AHMAD NAZEEM, anak aku no 3... baru je selamat dilahirkan 28hb September 2010..... masa checkup yg lepas, diusia 2 bulan, berat terkininya 6.2kg.... syukur, alhamdulillah.... dia membesar dengan susu ibu sepenuh masa.... kini dia dah pandai tersenyum dan ketawa.... terima kasih pada penjaga anak2 ku sepanjang aku bekerja, akak ipar ku yg sulung....

HariZahin bersama sepupu dia, SyaSya


4 ulasan:

ainazliena berkata...

Yihaaaa...3 Ahmad'deqqqq..(denggung skit)

Umi berkata...

daq diq duq... hehee

angahfarah berkata...

salam kak ummi..maaf lama x jenguk blog akk..sy sebenarnye da selamat bersalin pd 31hb Oct 2010... due sbnr bln 12..tp nk kuar masa umur 8 bulan..kira ank sy pramatng..ni smlm baru naik keje..xsangka pula baby nk kuar awl..nk raya haji sama sy kot..hee

Umi berkata...

salam, farah.. wah, iye ke... anak sihat tak? tahniah ye.. yg penting 2-2 selamat.

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com