Jumaat, 2 April 2010

Pa&Ma Keluaran April...

Sejak pregnant no 3 nie, minat plak aku beli Majalah Pa&Ma nie... mula beli bulan Mac 2010 lepas.. dan baru jap tghari td aku beli yg bulan April punya... huhuhu.. terasa rugi sgt sebelum2 nie aku tak menjointkan diri dengan Majalah Pa&Ma... byk info2 yg berkaitan Pa&Ma + Baby yg aku perlu tau dari awal kelahiran...
Cover majalah Pa&Ma bulan April 2010

Antara tajuk yg menarik perhatian aku ARYA PUTERA BANGSAWAN SASHA.... hehe... bukan menarik jalan citer tu, menarik sebab baby Arya yg soo cute/comel.... Like Mother Like Son.... aku cilok gambar Sasha dengan Arya Putera Bangsawan yg dimaksudkan...



Comel tak!! comel kan..  :)

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com