Jumaat, 2 April 2010

Award dari Puan Aina...

Alhamdulillah, settle sudah closing time utk aku.. dan settle sudah Gali-Gali Contest yg aku join sebelum nie... so, di pagi hari nie, aku ada keSO FREEan sikit... ekekeke.. leh gitu? padahal, ada kerja gak, TAPI leh simpan dulu kot? hahahaa.. harus bos aku bebel klu dia terbaca entry aku nie... mengular rupa2nya anak buah aku nie... nak kena nie!! :P



Pagi aku blogwalking... dan terjumpe AWARD dari PUAN AINA.... kat entry dia tu, ada ayat mcm nie "Kuserahkan award ni kat frendz kt bloglist aku yg blum dpt award ini..amik ler pemberian ikhlas nie.. " dan aku rasa diriku antara frendz yg dimaksudkan... so, aku amik la AWARD nie... ok, Puan Aina, aku amik tau... terima kasih lor ye...


1) Bagi ucapan terima kasih pada siapa yang bagi award ni dan postkan dalam blog:
Dah ucapkan dah tadi..

2) Listkan tarikh lahir anak yang first dan seterusnya letakkan sekali nama anak yang ke 2, 3, 4 dan seterusnya:
Rasanya ko dah tau... tp, aku ulang semula

Anak Sulung : Ahmad Hariz
Tarikh Lahir : 09/02/2008

Anak No 2 : Ahmad Zahin
Tarikh Lahir : 25/01/2009

3) Sesiapa yang tgh pregnant boleh letak gambar pregnant:
Ni pun ko dah tau... aku tgh pregnant anak no 3
Ni gambar terkini aku... ada muka ko gak...  :P

Dari Kini Belakang : Masrina, SyimaSyawal
Dari Kiri Depan : Aku, Masitah, LailaSanuri, Ainazliena
4) Serahkan award ni pada sesiapa yang anda rasa hot mama:

Kepada yg terbaca entry aku nie, dan sudi nak amik award nie, sila2 la amik ye... pastu bagi tau aku tau, nti aku nk dtg jengah... :)

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com