Selasa, 5 Januari 2010

Takkan Pisah...

aku minat dengan lagu nie.. tapi sampai skrg nie, aku masih tak tau sape nama penyanyi nie.....

**********
sayang aku ingin berbicara kepada mu
tentang apa yg aku rasakan
ada apa ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku
 bila nti org tuamu tak merindui dgn apa yg ku rasakan pd mu
semua org tua ingin yg terbaik utk anaknya
begitu pun org tua ku
kau takkan tinggalkan ku
takkan pernah, sayangku
janji mu janji ku untuk mu
 c/o :
takkan ada yg pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akan ku pastikan ku kan memeluk mencium mu di syurga
jgn kau pergi tinggalkan aku
bawa aku ke mana kau mahu
janji ku pada mu, jiwa dan raga ku
mati pun ku mahu

p/s : pada pendapat pembaca blog aku nie, lirik lagu tu ditujukan pada sape? aku masih confuse nie..

2 ulasan:

cik helena berkata...

lirik dia bestla...syahdu jek..

#cdmHA berkata...

aar... tu yg akak suka tu.. cuma confuse, tuju pada sape lirik lagu nie

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com