Sabtu, 2 Januari 2010

Salam Tahun Baru 2010...

SALAM TAHUN BARU 2010
semoga tahun baru ni, membawa byk2 berita gembira dan impian korang terlaksana hendaknya... aminn..

*********

hehe.. walaupun hari nie dah 2 Januari 2010... ok la tu, takde la lambat sgt aku wish, kan kan kan..  by d way, dah lama aku tak berkata2 di blog aku sendiri nie... cuma meng"UPDATE" dengan CONTEST2 je.... iye la, aku pun bukan jenis yg suka berkata2... klu nak berkata2 pun, aku kena pikir, klu aku berkata2 akan menyakiti hati org lain ke tak... iye la, risau gak la kan, klu2 kata2 kita tu, boleh buatkan org tersinggung..... kita tak tau hati dan perasaan org lain... aku pun, klu org berkata2 dengan aku, pasti ada yg menguris hati dan perasaan aku.... sesiapa makan cili dia la yg terasa pedas... aku sensitif beb.... seorg yg sensitif............ tapi, aku tak la anggap tu serius sgt.... just, terasa, pastu, abaikan jerk... dan pikir, +ve dan -ve dari kata2 yg aku dengar tu.... hehee... apa la yg aku merepek nie... boring tahap gaban pun ye gak hari nie... tgh tunggu masa nak balik rumah... sepatutnya, semalam, hari nie dan esok, aku duduk rumah... melayan kerenah anak2 aku.... tapi sebaliknya yg berlaku.... semalam dan hari nie, aku kena kerja... huhuhu.... alhamdulillah, masih ada kerja utk aku... dari menganggur kat rumah, iye tak??!!... tak baik merungut.. tul tak! rezeki Tuhan nak bagi... terima la... walaupun terpaksa berkorban masa... hehee.. iye2 o jerk...

Asal tahun baru jerk, org akan tanya, apa azam baru... yg dah lepas tu, lepas la kan... so, mulakan yg baru... emm.. apa yerk, azam baru aku utk tahun nie?.... hehe... mcm tak pikir lagi la, apa azam tu... klu nak jadi BAIK DARI SEBELUM NI.. tu azam semua org kot?... xpe la, apa pun, yg pasti, azam nak tambah anak lagi, belum tertulis untuk masa terdekat nie.. ops..  :)

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com