Selasa, 24 November 2009

Lunch Time...

Ni nak citer pasal aku pulak... hehee... semalam, rakan sekerja aku a.k.a rakan blog gak, ada buat entry pasal makaroni... bila aku baca blog dia, aku lak teringin nak makan makaroni goreng... nyum..nyum.. dap.. dap... so, pagi2 lagi, aku dah nyatakan keinginan ku kepada Kak Ita a.k.a opismate yg paling rapat ngan aku.... dan tak sngka lak, si aina a.k.a http://ainazliena.blogspot.com/ pun ajak makan menu yg sama.. MAKARONI GORENG.. dan ni la hasilnya.... huhu... sempat bergambar sebelum menikmati keenakkan makaroni goreng.... mesti org keliling yg ada kat situ heran tgk kami bergambar sebelum makan... huhuhu...




ni la gambar makaroni goreng yg selalu buatkan kitorg keTAGIH....


aku bersama Kak Ita / Mak Ita


Nana dan Epal


8 ulasan:

aKu PeNcHEnTa berkata...

pergh..sedaknyer yati..makaroni..buat sayer terliur jek..hahahhaha

UmiHariZahin berkata...

huhu.. tau xpe.. sedappp.... gi la cari... tak pun, masak sendiri.. ;)

mama uzma berkata...

iena mmg x leh tgk la
makaroni nih...mmg kesukaan...
terliurnya..mesti sedap bangatkan..huhu

UmiHariZahin berkata...

iena... sedap.. btul2 sedap... :)

sweetsmurffet berkata...

korang mmg.... mkn mesti x ajak aku.... eerrmmm....

UmiHariZahin berkata...

alamak, kak ct... next time la yerk.. insyaallah.. byk masa lagi.. ;)

Wan Anie berkata...

nampak menarik sungguh macaroni goreng tu... yummy!

UmiHariZahin berkata...

mmmg menarik la... hehe.. :)

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com