Khamis, 26 November 2009

Kosong... Sunyi....

Kalau ikutkan, aku agak bz hari nie.. nak kena clear kan kerja2 yg pending... sebelum cuti raya haji dan supaya Isnin dpn aku tak dikategorikan sebagai bz giler..... tapi, mood nak buat keja tu hilang... rasa sunyi sgt.. terasa kosong je hari nie... nak kata hujan lebat, tak jugak... alhamdulillah, cuaca amat elok hari nie.... angin pun sepoi2  bahasa.... nak kata panas sgt pun tak..... tapi, rasa sunyi... nape yerk? ermm.. sebab apa yerk... aduii.... nape nie... terasa boring... bosan.... mcm2 ada.....




Baru aku tau... aku amat memerlukannya dlm kehidupan harian ku.... sebab tanpanya di sisi baru beberapa jam, aku sudah terasa kosong... sunyi..... klu di rumah, tanpa dirinya, aku boleh terima lagi, sebab aku bz dengan anak2... anak2 pengubat rindu ku... pengubat kesunyian diri ku... hehee....















Walaaallaaa..... aku boring nie... H/P ku tertinggal di rumah..................................!!! tak dpt berhubung dengan cik abe ku.... tak dpt nak dgr celoteh DJ2 dari siaran Singapore... sebab, siaran dari Malaysia tak clear kat sini.... hehhee..



p/s : huhu.. saje je hilangkan boring kat sini... sambung buat kerja sebelum aku digelar BZ GILER.... zzzzassss...

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com