Khamis, 29 Oktober 2009

Sambutan Deepavali + Raya....

Korang nak tau... selama nie, aku klu gi kerja, xde la solek bagai... semalam ada sambutan sempena Deepavali + Raya, kiranya penutup laa.... leh la, tetiba aku nak bersolek... minta la kerjasama rakan2 yg ada alat solek tu... tolong solekkan aku... aduii.. punya la aku malu nk berhadapan dengan org2 kat kilang nie... ada yg gelakkan aku... iye la, tak pernah2, tetiba muka aku jadi lain... huhuhu... malu punya pasal, aku cuma makan sikit je... klu tak, selama nie, aku muka tak malu, menambah2... tapi, kali nie, tak... hehehe... walau apa pun, perut kenyang gak la... wlupun tak dpt merasa semua makanan yg dihidangkan....

Balik dari kerja, suami aku menegur ku, siapa yg solekkan aku... alahai.... kantoi la plak... nasib baik dia tak marah... hehehe....

Ni antara gambar yg dpt di'snap'kan... boleh la jadi kenangan... nak ambil gambar lelebih, malu... maklumlah, bukan kamera sendiri... huhuhu...



Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com