Jumaat, 4 September 2009

BF di bulan puasa....

Sekejap je masa berlalu... hari nie dah masuk hari ke 14 Ramadhan... utk aku, dah 10 hari aku berpuasa... hehee.. lagi 4 hari tu, paham2 je la kan, manusia biasa yg bergelar wanita... huhuhu...

Syukur, walaupun aku BF, aku dpt teruskan ibadah puasa nie dengan sempurna.... menguji kesabaran gak la kan... iye la, selalu aku topup air di waktu siang, 3 liter (botol mineral yg besar tu) 1 hari... tapi la nie, tak minum langsung... wah, haus jgn kata la... nak gi pam susu pun, berkira2.. sebab, selalunya, lepas aku pam, aku akan rasa haus.... dan aku akan topup air.. tapi, di bulan yg mulia nie, aku tak dpt buat mcm tu... so, kena la bersabar.... sebab aku nak pastikan, Adik dpt teruskan menyusu sehingga dia berumur 1 tahun (minima)... klu boleh lebih dari 1 tahun, lagi la aku suka..... Ya Allah, nape la aku nie, malas nak pam susu nie... issshh... teruk tul laaa....

Masa bulan tak puasa, aku boleh pam maximum 16oz..... time puasa nie, aku leh dpt maximum 12oz jerk.... tupun, macam payah sgt nak dpt....

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com