Rabu, 9 September 2009

Lagi 11 hari je lagi...

"Masa berlalu... tanpaku menyedari... percintaan yg kita bina hampir terlerai.. apa salah ku, kau buat ku begini... " ayat nie xde kaitan pun ngan entry kali nie... hehee...

Erm, lagi 11 hari je lagi, umat Islam akan menyambut bulan Syawal dan meninggalkan bulan Ramadhan yg mulia nie... sepanjang bulan Ramadhan nie, aku bz melayan kerenah anak2 aku.... si Hariz nampak semakin manja... ada je yg dia buat nak dptkan perhatian aku... lagi2 klu dia tgk aku tgh menyusukan Zahin... masa tu juga la, dia merengek nak susu.... so, terpaksa la aku stopkan susukan Zahin, dan buat susu Hariz dulu... klu tak dilayan, mulut dia bising... dan dikacaunya adik dia.... time buka puasa tu, selalu aku tak dpt nak menikmati hidangan yg ada... mana tak nya, Hariz suka mengacau... klu tak di layan, dia akan panjat meja makan tu, konon nak makan sama... ermmm.... selagi 2 anak aku nie tak tidur, selagi tu, aku tak dpt nak menikmati makan malam dengan tenang... hehehe...

Minggu lepas, Achik dapat kereta baru... wah, jeles tu.... tapi sempat gak la aku ngan adik aku kenen2 nak naik kereta baru dia... dpt la bawak anak2 aku jejalan ke Tesco Extra, Plentong... terima kasih, Achik... sponsor baju raya Hariz dan Zahin... moga2 dimurahkan lagi rezeki Achik sekeluarga... aminnn...

Dah nak dekat2 raya nie, sana sini ada SALES.... dihujung2 bulan Ramadhan nie, digalakkan meningkatkan lagi ibadah.. tapi, manusia berebut2 nak kejarkan SALES... ermm... kenapanya mcm tu? tepuk dada tanya la hati...

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com