Jumaat, 21 Ogos 2009

Tunggu masa nak balik...

Semalam hari Rabu... hari ini hari Khamis... esok, hari Jumaat... minggu nie, aku masuk jerk kerja, menghitung waktu utk pulang ke rumah.... nape? sebab, kerja agak kurang... nape kurang? erm... tak perlulah aku bagitau, yg pasti, bermula minggu hadapan, aku akan mula ditimbuni kerja... al-maklum, dah nak dkt2 closing.... asal sebut closing, mesti bz.... nape ek??

Hari ini, aku meluangkan masa ku dan menghabiskan masa ku, menjengah blog2 di internet..... ish2... mcm2 jenis blog ada... lawa2.. cantik2.... menarik, tertarik, d'bomm..... ramai yg jadi follower... tak mcm aku, ekekee... nape aku tak serajin mereka, menghias blog mereka???!! atau, mereka mmg mcm tu? di rumah mereka pun mcm tu? suka menghias?? tak mcm aku.... suka sgt pada yg simple... tapi simple2 aku pun, aku suka melihat org yg suka berhias... tak kira la, hias rumah ke.. hias diri sendiri ke....... aku nak juga menyapa blog2 yg aku jengah... tapi, aku malu... klu mereka tergerak nak jengah blog aku, blog aku tak secantik blog mereka..... malu.. malu.. dan malu.... agaknya, klu blog boleh disembur minyak wangi, mesti mcm2 bau aku leh hidu.... hehehee.....

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com