Rabu, 5 Ogos 2009

Rakan-rakan lama ku...

Berguna gak aku daftar kat Facebook... leh jumpe rakan2 sekolah dulu... tak sangka... semalam, aku di sape rakan lama ku... ni gambar aku masa tingkatan 2 di Sek Tinggi Kluang... antara yg rakan2 yg aku dah jumpe dlm FB, Murni, Irma, Ham, Nieza....



Dalam gambar kat atas nie, aku yg berdiri hujung sekali sebelah kanan, di hadapan barisan budak lelaki... (gambar tak clear sgt la plak) ...


Ni salah sorang rakan karib ku masa di Sek Tinggi Kluang... masa sekolah rendah, aku pernah 1 sekolah dengan dia, tapi tak kenal sgt la... kenal gitu2 jerk... lepas PMR, dia dpt sekolah lain, aku pun sekolah lain... tapi masih bercontact lagi... last aku jumpe dia, masa dia kahwin, tahun 2006.. dia nie leh tahan glamer dulu... klu nasyid, dia la yg jadi penyanyi.... suara merdu.. pastu, aktif dengan netball... nama rakan aku nie, Hamidah... panggil jerk Ham.. dlm gambar sekolah tu, dia xde... sebab dia kelas lain.. kelas budak pandai... huhuhuhu... dgr citer, dia dah anak 2.. tapi dlm FB, cuma nampak gambar nie jerk... leh la, wat kenangan....

Ni plak, rakan sekelas ku masa di Sek Tinggi Kluang... dlm gambar kat atas tu, dia yg berdiri barisan belakang cikgu, no 3 dari kiri... lepas PMR, dia masuk Sek Teknik Perdagangan JB.. jumpe dia semula masa belajar sama2 di Kolej Negeri, Seremban... dok 1 rumah sewa masa aku praktikal.... nama dia Murni Hayati... aku just panggil dia Murni... skrg dah kahwin.. lum dpt cahayamata lagi.. aku doakan ko jadi ibu tak lama lagi, ye Murni...

Ni la rakan lama ku yg dah lost contact bertahun2.. dia la yg add aku as friend kat FB... senang nak kenal dia.. wajah dia tak berubah dari dulu... cuma, berisi sikit la.. mcm aku... ekekeke.. nama dia Hairol Niza... gelaran, Nieza... erm, tgk kat status, dia belum kahwin lagi.. tapi dah bertunang... dlm gambar kelas kat atas, dia xde... dia 1 kelas ngan Ham... budak2 pandai... huhuhu...

Yg nie plak, rakan sebelah katil ngan aku masa kat asrama dulu... hehhee.. sebelum tidur, kitorg suka sembang2 dulu.... nama dia Nur Irmayati... panggil, Irma je... yg nie pun, klu tgk kat status, masih single... mungkin tgh bz sambung study lagi... rindu la zaman dulu2... bile la dpt jumpe diorg nie semua... dlm gambar kelas tu, dia yg duduk sebaris ngan cikgu tu... maklumlah, ketua kelas... (",)

Teringin jumpe rakan2 lama ku yg lain2... di Sekolah Tinggi Kluang (tngkt 1-3), Sek Teknik Kluang (tngkt 4-5) dan Kolej Negeri, Seremban (tahun 1998-2001)


Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com