Selasa, 4 Ogos 2009

DECO rumah..

Weekend lepas, sempat balik kampung di Simpang Renggam... sampai rumah mak dah agak lewat malam gak.. dari Pasir Gudang pukul 10 malam... so, perjalanan 1 jam, sampai dlm kul 11 malam... tidur 1 malam, sok petangnya, balik semula ke Pasir Gudang, sebab Hubby kerja malam... sempat gak la aku snap ruang rumah mak aku yg dah di ubahsuai.. dari dulu mak aku nak renovate rumah, tapi baru sekarang terlaksana... (pinjam kamera Adik.. hehe.. tak malu)

Ni gambar aku tahun 2002 .. anak dara sunti.. ekeke.. bergambar dpn kembara ayah aku.. skrg dah xde dah kereta nie, dah tukar jadi Waja plak... bergambar di ruang parking rumah mak..

Ni ruang parking yg dah diubahsuai.. dah tak jadi ruang parking lagi dah.. jadi ruang santai...


Gambar atas nie plak, gambar aku zaman sekolah menengah, tahun 1997... hehee.. sweet 17 la sangat... huhuhuhu....




Dan gambar ni plak, gambar terkini... dulu ada pokok ceri, skrg nie dah xde.. yg ada, kolam ikan... tgk tu, kolam nie dah jadi tempat mainan si Hariz... Atok dia ajar baling batu, dia sibuk nak baling batu gak...

"Bangau oh, bangau.. kenapa engkau kurus.. mcmne aku tak kurus, sibuk jadi patung... " ekekeke.. nie la gambar kolam ikan ayah aku.... ada patung bangau lagi.. hehehe.. gambar ikan, aku tak snap la plak.. ada la beberapa ekor ikan koi...

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com