Khamis, 23 Julai 2009

Percutian di Tiara Beach Resort – Part 2 …

Hariz, bila dah jumpe sepupu dia, dah xnak naik kereta sendiri.. nak ikut Achik dia.. iye la kan, ramai yg melayan dia, suka la dia.. yg pakai spek tu, anak Achik no 2, aku panggil dia Abg Ngah, nama betul Amirul Azri.. selain kakak, Abg Ngah pun rajin melayan si Hariz.. yg tersengeh je tu, ibu dia panggil, Adik, tapi aku panggil, Alif, full name, Alif Aiman.. ramai kata dia ada iras aku masa kecik2.. ntah ye, ntah kan tidak…

Hah, nie la wajah terkini my mum.. nama gelaran Mak Jah, Opah, Cikgu Jah, Kak Jah.. hehee.. fullname Khadijah Abdul.. tapi skrg dah tak jadi cikgu dah, dah pencen.. aku ada wat N3 bulan 6 lepas… Opah bersama Zahin di dlm salah sebuah apartment..

Sesi bergambar sebelum balik ke kampung halaman.. huhuhu, gambar aku sekeluarga xde la plak… kata Achik, masa nie aku gi pulangkan kunci… ermmm… rugi2… klu tak, boleh tersengeh dpn kamera… (“,)

Meh, aku kenal kan family aku yg ada dlm gambar nie.. mula dari hujung kiri.. akak ipar aku no 3, (Mak Uda), abg aku no 3, (Pak Uda), tgh dukung anak dia, Is.. yg hensem pakai kopiah tu, Atok, merangkap ayah aku.. tudung merah tu, Opah… yg diri kt belakang tu, abg aku yg sulung, (Pak Long).. dpn tu, satu2nya akak aku, (Achik)… yg tshirt oren tu, adik aku, (Pak Su) dan yg hujung sebelah kanan tu, akak ipar aku yg sulung, (Mak Long).. dia tgh dukung anak dia yg bongsu sekali, Syasya.. deretan anak dara tu plak, dari kiri, Kak Long Yana, Oya (anak mak long no 3), Kak Ngah (anak mak long no 2) dan Yaya (anak mak long no 1) …
Wlupun adik beradik aku semua dok kat Pasir Gudang, kami jarang berkumpul.. iye la kan, masing sibuk ngan tugasan harian masing.. so, masa nie la kami dapat berkumpul bersama2...
Terima kasih sekali lagi pada Opah, sebab sponsor percutian kali nie... sayang Opah... (",)

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com