Selasa, 7 Julai 2009

Bowling...

Akhirnya, aku dpt juga menghadirkan diri pada hari Ahad 05/07/2009.... walaupun di awal pagi, aku dah rasa malas jerk nak gi, sebab anak2 dah mula meragam.... time aku nak kluar rumah tu, time tu la anak2 aku nak tido... tapi, aku gi gak.... dan dlm gambar nie la, bukti aku menyertai pertandingan bowling nie... huhuhu.. dan tak sangka, nama aku tersenarai antara yg menang... no 3 pun jadi la... (",)



Nie nak amik hadiah ke, nak posing bersama anak... hehehee... jadi la... nak harapkan kamera sendiri, ntah tahun bile la aku dpt... ermm... so, amik peluang yg ada... (",)


Game utk kaum hawa, pukul 12 lebih dah settle... tapi, oleh kerana aku antara pemenang, kena la tunggu sampai semua game abis (utk lelaki) ... dapat balik pukul 3 petang... wawawaa... lapar yeee..... ni la, hadiah yg aku dpt... t-shirt... syukur alhamdulillah.... (",)

2 ulasan:

aKu PeNcHEnTa berkata...

wah...dapat no 3..terer la umi main bowling.hehe

#cdmHA berkata...

hehehe... tak sangka la, leh dpt no 3.. sebab time tu, ramai gak peserta.. dlm 12 org...

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com