Sabtu, 13 Jun 2015

♡♡ PENANTIAN 11 TAHUN BERAKHIR... ♡♡

Alhamdulillah... terima kasih Cikgu Maria Osman di atas perkongsian :
.
♡♡ PENANTIAN 11 TAHUN BERAKHIR... ALHAMDULILLAH ♡♡

1stly kupanjatkan rasa kesyukuran pdMu ya Allah atas kurniaaan yg diberikan kpd kakakku Mya Balkis...


11 tahun merupakan tempoh yg agak lama bagiku..aku pula ambil masa setahun lbh utk mendapatkan zuriat.. dan aku tahu bagaimana rasanya dlm penantian..namun berkat kesabaran, usaha & doa yg x putus2,akhirnya sinar kebahagiaan muncul.. apa yg aku kagumi adalah ketabahan yg dilalui oleh kakakku & abg iparku..

Aku sayang kakakku.. Dialah tempat utk aku mengadu slps emak pergi meninggalkn kami di dunia ini.. Nk sgt dia bahagia. Tiap kali kami adik beradik yg lain pregnant,ku lihat kesedihan terserlah di wajahnya yg ayu itu..

Lantaran itu,aku paksa rela dia beli pelapik tilam BIO VELOCITY SLEEP MATE & MINERAL COFFEE...

Alhamdulillah, kak long PREGNANT!!!
Menangis aku tersedu2 bila dpt berita ini.. syukur ya Allah.. terima kasih ya Allah..

Sepanjang tempoh kehamilan kak long, mineral coffee & BBPlus Collagen menjadi peneman setia.. tiada wek2 muntah loya pun.. cergas spnjg masa..

Kini kak long berpantang ngan set V3SR..  Baby Mya Marissa Irdina membesar dgn sihat & kuat! Yg bestnyaaa kulitnya cantik & gebu...

Tq sbb sudi baca sharing ni.. semoga sharing ni dpt membantu kwn2 di luar sana.. indahnya bila dpt menambah nilai hidup org lain..
.
.
AGENT DIPERLUKAN
PM@WASSAP : 011-28631380
#CoachHaryaty
#Businesswithpleasure

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com