Isnin, 24 September 2012

MMR Di Dewan ST Richmind Skudai.....

Syukur, alhamdulillah, dengan izinMu, saya dapat menghadirkan diri ke Motivasi Magner Rezeki buat kali ke 4... suka sgt pergi motivasi ilmu nie... bukan utk duniawi sahaja, malah utk akhirat... terima kasih kepada mentor2 STG atas perkongsian ilmu.... terima kasih Allah, segala aturanMu adalah yg terbaik utk ku, keluargaku dan biz partner ku....


Next MMR di Kajang pada 07/10/2012



FULL HOUSE...Alhamdulillah...
Semakin ramai yg hendak berjaya dunia dan akhirat...


WISH CARD... Ya Allah, makbulkan impian kami....
Hamba2Mu yg kerdil...

Mula2 aku hadirkan diri di Seminar Motivasi Magnet Rezeki nie, aku hadir hanya sorang diri, tiada lagi biz partner yg bersama2 group aku ketika itu.... dengan kata2 semangat dan perangsang kejayaan, mentor Cikgu Apit dan Cik Mun yg jadi peneman setia... syukur, kali nie, aku hadir sebagai recharge dengan membawa new biz partner, kak Mahanun dan kak Suriyani.... tahniah kepada akak berdua.... TIADA ALASAN SEKIRANYA KITA HENDAK BERJAYA....

Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com