Isnin, 30 Julai 2012

Re-charge BEST...

Ya Allah, terima kasih di atas izinMu... aku berjaya menghadirkan diri ke BEST bersama ST Group... walaupun recharge (dah pergi kali ke 4), masih byk ilmu baru yg mentor2 kongsikan bersama kami (junior2x)... dan yg sangat terujanya, dulu kali pertama saya pergi sebagai AHLI biasa saja... kali kedua pergi sorang diri utk lengkapkan syarat menjadi WELL CONSULTANT... yeah!!..

Kali ketiga, pergi bersama2 new biz partner, INTAN DIANA (seorg yg sgt hebat.. baru saja join bulan Januari lepas, skrg nie dia seorg WELL CONSULTANT COMING DSM 2012), terbaikk!!...

Dan kali ke 4 saya pergi, semalam (Ahad 29/07/2012), bersama-sama 2 org new biz partner ku yg berjaya keluar dari PULAU ALASAN utk berjaya bersama-sama kami di ST Group... akak SURIYANI (dari Layang-Layang) dan kak MAHANUN (dari Simpang Rengam).... saya yakin, dan pasti dengan MENTOR, ELMU, SISTEM, TAWAKAL & ISTIQOMAH, new biz partner saya 2-2 nie dpt mencapai apa yg mereka impikan...

My Leader (CAT Team)
Cikgu Apit, klu present kt depan, mmg best...... sesi suram jadi ceria.. sebab tu dia selalu kena slot yg terakhir klu dlm setiap STG program........ syokk....
Oh, My Mentor... Tangkap leleh..
Ni la rupa mentorku, KAK NORAZLIN.. uitt.. semua org nak jadi mcm dia... bila bercakap, meleleh... rugi sapa yg tak bercita2 nak jadi mcm dia....... dia selalu pesan, BISNES NO 1, FAMILY NO 1, KERJAYA LAIN pun NO 1... YG PALING PENTING, ALLAH SWT FIRST PRIORITY.... TQ kak, atas ilmu yg dikongsikan.... tak jemu2...  :)
Eee... Leader ku yg semakin slim dgn
V3SR BODY PROGRAMMING
Aduii... xleh tahan tgk Mentor/Wife Leader ku sorang nie... semakin slim.. dah la dia sejak azali mmg dah slim, skrg bertambah2 la slim......... uitt... korang klu nak tau rahsia, tinggalkan komen kalian ye.. atau PM@0127293178... nanti aku sharing... sebab aku pun dah slim.. cuma lum ada gambar je  nk tunjuk bukti sahih...  wink3x...
Big Happy Family... Yeahh!!

MC hebat STG.. Best..!


Sessi praktikal... Kak Suriyani (tudung merah full)
Kak Mahanun (tudung merah hitam-belakang)


Tiada ulasan:

Biz partner diperlukan... PROJEK ISTIMEWA STG... Produk, Ilmu MMR, FB Genius dll... HUBUNGI SAYA 011-286 31380... atau email: atiegurlz@gmail.com